۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

لیلا

این وبلاگ لیلاست لیلایی که بعد از دادن یه پیام توی یک وبلاگ دیگه تصمیم به حذف اینجا گرفت
بعدش هم با فحش دادن به یک نفر که هیچ اطلاعی از چیزی نداشت خواست رفعش کنه ولی

نمیدونست حذف وبلاگ آدمای عوضی رو پر رو تر میکنه این وبلاگ میمونه تا روی آدمای عوضی

و بی حیا و هرزه رو کم کنه و به همه بشناسونشون

اینم پیامهایی که به نام لیلا و با نشونیه این وبلاگ گذاشته بود:

پیام اول:

نویسنده: لیلا

چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 7:50


اسم واقعی من معصومه است اهل لار استان فارسم
میتونم عکستو ببینم؟
اهل سکس تل هم هستی؟ بریم توی حموم و ... ؟
بهم خبر بده ولی اول عکستو برام تو وطن دانلود آپلودکن و لینکشو بهم بده
وب سایت

پیام دوم:

نویسنده: لیلا
چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 8:52
خیلی عوضی هستی این نظرو من ندادم یکی از طرف من داده
خیالی بیشعوری
نظر رو حذفش کن
فکر کن من خواهرتم با من دشمنی داره

اینم جوابش:

اولن که عوضی و بیشعور تو هستی که دهنت رو باز میکنی دری وری میگی
حرف مفت زدی حالا اومدی الکی میگی من نبودم
اگه تو نبودی میتونستی مودبانه بیای بگی منم عذرخواهی کنم پاکش کنم
خواهر من مثل تو ..... نیست که میگی فکر کن من خواهرتم
خواهر من حرفاشو با فحش نمیزنه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر