۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

پیامهای خصوصی

گر پرده ز روی کارها بردارند ................. معلوم شود که در چه کاریم همه

نشونی وبلاگها و شماره تلفنها رو برداشتم که اگه کسی دری وری بگه

نشونی وبلاگ و شماره اش رو برمیگردونم سر جاش

یکشنبه 20 شهریور1390 ساعت: 17:0 توسط:بلوچ
▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ __________________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
وب سایت پست الکترونیک [ نظر خصوصی ]
زیبا نامان


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 19:38
توسط:حیدر
لیلا این حرفاچیه دربارت میزنن اسمت واقعامعصومه هستش اون حرفات دروغه احسان کیه.اگه نمیخوای زنگ بزنی بیاوبلاگم.
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 18:49
توسط:رضا
بازهم سلام لیلای مهربان
واقعا زیبا مینگاری و البته کمی تلخ میبینی
چرا؟
راستی پروفایلتان فعال نیست؟
نگفتین قلم خودتان است ؟
مراقب مهربانیت باش
قربانت ... منتظرم
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 18:46
توسط:رضا
از تو آرزده نمی شوم
آزرده میشوم اگر بروی
عاشقی عشقی دارد
عاشقی مرامی و سخنی
و عشق لایق و دردی
و عشق نه همان باشد که هست
که همان باشد که باشد
دل که خسته است دل است
ور هر دلی بی درد است
و هر دلی دلدار است
آه یادم آمد
دلم را را جایی گذاشته ام
جایی که نه شاید ....
و شاید ....
و دیگر هیچ
پس بمیریم از این همه بی دلی
شاید.....

...................................
بداهه و داغ تقدیم به لیلای بی لیلا
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 18:7
توسط:م
وبلاگ روحذف کن هر کی هستی حذفش کن
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]

شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 12:42
توسط:دادا علی تنها
معصومه ...چرا جواب نمیدی ای بابا ...چرا با من تو اینکار رو میکنی ..جواب بده زنگم بزن ..
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 11:11
توسط:حیدرعزیزدلت
بازم منتظرت میمونم حداقل یه نظربه وبلاگمون بده.نامردی بخدا
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 10:50
توسط:م
به دادشم همه چی رو گفتم گفتمکه من شمامو دادم گفتمکه عکس دادمبهش ولی به عنوان اینکه توگفتی منو میخوای
گفتمکه تهدید کردی گفتم که قراره عکس بزاری تووبلاگ
منتظر باش گفتمکه قمهستس گفتم که بوشهر هستی
عکس خودت و بچه هاتم بهشنشون دادم
ببیثن آبروی کسی روریختن چه جرمها و مشکلاتی داره صبر کن فقط
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 10:47
توسط:م
خیلی بیشعوری خیلی کثافتی .....
خیلی آشغالی خواهر ومادرت هرزه هستن .....
از خدا بترس نمیبخشمت
مادرت .... هست خواهرت .... هست
....یمت هرزه هست
خر کاری دوست داری بکن
به قرآن شمارتودادم به دادشم که توسپاه هست ایرانسله از طریق نمایندگی ایرانسل پیگیرشه
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 10:35
توسط:دادا علی تنها
تماس بگیر کارت دارم
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 10:3
توسط:م
..........غلط کردم ..........خوردم خواهش میکنم التماست میکنم
تو روخدا تمومش کن
جون عزیزات توروخدا
من غلط کردم
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 8:59
توسط:دادا علی تنها
فکر کنم دیگه فراموشم کردی ....نمیدونم چرا دنیا اینطور شده ...این بود حرفات .. بهت گفته بودم که میترسم ...بهم میگفتی نترس تا اخرش باهات میمونم ...آخ دلم ...دیگه داره دیونه میشه ....
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


شنبه 19 شهریور1390 ساعت: 8:26
توسط:محمدرضا
سلام عزیز
خیلی دلم برات تنگ شده

وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


جمعه 18 شهریور1390 ساعت: 18:56
توسط:پسر تنها
سلام
آبجی جان امام زمان جون خودم اگر برات مهمه
این ادم عوضی چی چی داره میگه
چه دشمنی داره باهات
دیگه حساب ندارم تو رو خدا بگو
بیا تو وبم بگو
منتظرتم
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 19:58
توسط:top700
گاهي شانس فقط يک بار به آدم رو مياره پس بايد قدرش رو دونست بهترين فرصت زندگي شما براي ثروتمند شدن مجموعه اي بي نظير براي اولين بار در ايران براي کساني که مي خواهند بهتر زندگي کنند و از کمترين وقت و هزينه بيشترين سود را ببرند.براي آگاهي از جزييات بيشتر به لينک زير مراجعه کنيد.
http://www.top700.tk
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 19:44
توسط:دادا علی تنها
آجی بابا اینا چی میگن ...دارم دیونه میشم ....تو رو خدا بیا جوابم رو بده ....
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 16:45
توسط:پسر تنها
زود
بیا بیشم
کارت دارم
زود زود
منتظرتم
داغون
ترم نکن
ابجی
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 16:7
توسط:مونا
واقعا برای اون سه تا عوضی که نظر گذاشتن متاسفم
اون کثافتا به چه نظر دادن
این نظری که اینا دادن معلومه ادم حسابشون نکردی
لیلا جونم
اینا بزار انقد خود خوری کنن تا خفه شن و بمیرن
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 14:34
توسط:دادا علی تنها
چرا با من اینکار رو میکنی ...چرا گوشی رو خاموش کردی ...میخوای با من چیکار کنی ...من منتظرم جواب بده
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 13:57
توسط:مهراز
سلام لیلا جان
خوبی؟ مهرازم
همچیو کمپلت تغییر دادی. باید یه تنوع میدادی.آفرین
من شماره 49 هستم. دارم با شماره 5 یه وبلاگ توپ میسازم.
چند روز دیگه کارش تموم میشه.
اگه میتونی فردا صبح ساعت 10 بیا یاهو.
منتظرما

عضو آخر گروه گرگ های روزگار
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 13:5
توسط:دادا علی تنها
چرا جواب نمیدی
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]
پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 11:49
توسط:شیطان
... تو .... دختره ی .... .... وب دوست دخترمو دزدیدی بعد میای به من فحش میدی مادر ..... ......... بابات. .......... ..........
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 10:14
توسط:دادا علی تنها
بابا چی شده چرا جوابم رو نمیدی
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


پنجشنبه 17 شهریور1390 ساعت: 9:52
توسط:انتظار
ببخشید میشه بگید چی شده ؟؟
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 19:57
توسط:حیدر
ٍٍٍٍٍٍٍٍٍسلام بی معرفت تنهام گذاشتی بدون اینکه بگی خاموش کردی توواقعا دلمو شکوندی نمی بخشمت با احساساتم بازی کردی.دیگه از هدچی دخترمتنفرم 0916۰۰۰6454هیچ وقت بی وفاییتوفراموش نمیکنم الان شوشترم
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 17:2
توسط:سکوت ویرانگر
چرا این طوری کردی اصلا فکرشو نمی کردم تو باشی رفتی تو خط سکس و....
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 16:54
توسط:نجفي
سلام خسته نباشيد خانم حالتون چطوره داستان چيه ؟ ميشه بگين چي شده من كه شوكه شدم اين حرفاچيه اين نظراتي كه نوشتن چيه؟
لطفا"‌بگين چي شده؟
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 12:34
توسط:ش
تورو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون. دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند .شبی خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست
اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از
دست داد . مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد . به دست کسی دیگری رسید
عمل نکرد پسرشو را از دست داد. اگر به زینب اعتقاد داری این پیام واسه 20
نفر بفرست...............
20 روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر :
> 09163803915
وب سایت پست الکترونیک
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 11:22
توسط:احسان
من الان یه نظر رو وبم خوندم در مورد این وب
بنده هیچ نظری هیچ جا روی این وب نگذاشتم تاکید می کنم از شما هم می خوام اگر نظر مال شما نیست پیگیری قانونی کنید ما به این گونه پیام ها جواب نمی دهیم
با تشکر
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 10:54
توسط:احسان
یه نظر اینجوری برای من اومد پس شما نبودید ؟
اگر نبودید من عذر می خوام
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 10:40
توسط:محمد
سلام، جریان از چه قراره، چرا اینجا اینقد عوض شده؟؟؟؟؟؟؟؟
توضیحاتت پیچیده بود، من که چیزی نفهمیدم!!!!!!!، فقط فهمیدم که یه آدم بی شعور یه غلطی کرده! میشه جریانو واضح تر برام بصورت خصوصی بفرستی وبلاگم؟!
منتظرم...
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 10:35
توسط:احسان
اهلش هستم
عکسم که روی وبلاگم هست
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]


چهارشنبه 16 شهریور1390 ساعت: 9:51
توسط:سکوت ویرانگر
وته ...........خودتی
وب سایت پست الکترونیک
[ نظر خصوصی ]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر